POSITIONING
Permutive entreprend une reconstruction de la donnée dans la sphère de la publicité programmatique afin de protéger
la confidentialité des données de ses utilisateurs. En tant qu’unique plateforme d’audience construite sur une
technologie brevetée et préservant la confidentialité depuis le device , nous permettons aux annonceurs et aux
éditeurs premium de planifier, créer et activer des cohortes, tout en protégeant les données de chacun.
Working with clients across Europe and North America, publishers using Permutive include: Unify, News Corp, Hearst,
BuzzFeed, The Guardian, The Financial Times, Hubert Burda Media and Condé Nast International.
OFFERS / SOLUTIONS
Permutive’s Audience Platform provides all the speed, scale and insight publishers need to build a sustainable first-
party data strategy. Designed for privacy, Permutive uses the power of edge computing to process 100% of user data
on-device and activate across the open web via privacy-safe Publisher Cohorts. This allows publishers to understand
and target all their users, everywhere — even those briefly passing by, and those who aren’t logged in.
With no need for third-party cookies or IDs in the bidstream, publishers can safeguard user privacy and grow their
revenue with strong, unique first-party data.
For brands and agencies, Permutive’s Audience Platform gives advertisers immediate access to all addressable Open
Web consumers, enabling high precision targeting across premium publishers at scale, without compromising privacy or
requiring third-party cookies.
CONTACT
Company adress : 77 Farringdon Road, London, EC1M 3JU, UK
Phone + Fax : +44 20 3966 3833
Website : https://permutive.com
Contact : (name + fonction) : Louis Lebert, Sales Director France
email + direct phone line : hello@permutive.com
NEWS
Permutive lève 75 millions de dollars - https://www.mindmedia.fr/adtechs-martechs/permutive-leve-75-millions-de-
dollars/
Unify revendique un triplement des revenus issus de son offre data depuis sa structuration -
https://www.mindmedia.fr/adtechs-martechs/unify-revendique-un-triplement-des-revenus-issus-de-son-offre-data-
depuis-sa-structuration/
La filiale Web de TF1 mise sur le développement de ses revenus grâce à la donnée
https://www.larevuedudigital.com/la-filiale-web-de-tf1-mise-sur-le-developpement-de-ses-revenus-grace-a-la-donnee/
NosMédias
Ratecard Days #7 | Best Of | Louis Lebert | Permutive
Ratecard Days #7 | Best Of | Louis Lebert | Permutive